• وبلاگ : حب الحسين اجنني
  • يادداشت : ايمان و ثروت با هم يه جا مي تونند باشند ؟‏
  • نظرات : 1 خصوصي ، 13 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    عظمت ملت ايران را حضور مردم در انتخابات نشان مي‌دهد.(مقام معظم رهبري)

    با سلام ادب و احترام

    دوازدهم اسفندماه، زمان برگزاري انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي است. اين انتخابات نيز همچون انتخابات گذشته آزموني براي بصيرت، آگاهي و حضور ما در دفاع از انقلاب اسلامي و ارزش هاي به پا خواسته از آن است.

    همانگونه که مقام معظم رهبري مي فرمايند:«درست در نقطه‏ ي مقابل خواست دشمنان، همه‏ ي ما بايد در انتخابات حضور فعالي داشته باشيم» زيرا انتخابات،‌آبروي ملي، يکي از شاخص هاي رشد ملي و وسيله اي براي عظمت ملي است.

    از اين رو با توجه به تاکيد مقام معظم رهبري(مدظله العالي) بر حضور پرشور و آگاهانه ملت شريف و قهرمان ايران در پاي صندوق هاي راي، و همچنين هجمه سنگين دشمنان قسم خورده اسلام مبني بر عدم حضور آگاهانه مردم در انتخابات، بر خود لازم ديديم به عنوان وظيفه شرعي و ملي با تمام زمينه حضور گسترده مردم عزيزمان را در انتخابات فراهم کنيم.

    از اين رو، از شما دعوت مي کنيم تا با قرار دادن لوگوهاي«جنبش اينترنتي حضور آگاهانه» در آن وبلاگ وزين و درج مطالب جنبش اينترنتي حضور آگاهانه ما را در اين امر خطير ياري فرماييد.

    شايان ذکر است، نام و نشاني پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هايي که در اين زمينه فعاليت کنند در وبلاگ جنبش اينترنتي منتشر خواهد شد.
    آدرس اينترنتي جنبش: http://jonbesh.mihanblog.com